Afsluttet! Nedetid for DTU Findit, DTU Orbit og DTU Data - mandag 8. august - torsdag 11. august 2022

DTU Findit, DTU Orbit og DTU Data, mm. "kører" igen her torsdag formiddag

Serverrummet, hvor DTU Biblioteks systemer DTU Findit, DTU Orbit og DTU Data normalt kører, har været under ombygning, så det er blevet grønnere og mere bæredygtigt og vores servere skal nu flyttes tilbage.

Der vil derfor være nedetid på DTU Findit, DTU Orbit og DTU Data fra mandag d. 8.august, kl. 8.00 til torsdag d. 11 august 2022, kl. 18.00.

Du kan tilgå databaser, digitale bøger, tidsskrifter og opslagsværker direkte fra forlagenes hjemmesider, hvis du er på et DTU Campus - se databaselinks nedenfor

Materialer fra andre biblioteker vil ikke kunne bestilles eller ekspederes, mens der er nedetid, ligesom du ikke kan låne fysiske materialer og bøger fra DTU Biblioteks samlinger.

Vi beklager.