Roskilde Festival: Find og test 'smart technology' og vind billetter

- brug DTU Bibliotek som test-lab

I denne konkurence opfordres DTU-studerende til at udvikle og teste teknologier, der kan tælle antallet af personer, som bevæger sig igennem festivalens porte.

Vinderprojektet får lejlighed til at implementere løsningen på årets Roskilde Festival og får samtidig adgangsbilletter til den nu udsolgte festival (max 6 deltagere i gruppen).

I løbet af konkurrenceperioden kan grupperne teste deres ideer og teknologi i bibliotekssalen i Lyngby, som er en del af DTU Smart Library. DTU Bibliotek finansierer gruppernes indkøb af det udstyr, der opsættes i biblioteket.

I er velkomne til at bruge Code Club, tirsdage i 13 ugers perioden, kl. 15.00-18.00.

Konkurrencen er et samarbejde mellem DTU Bibliotek, Powered by DTU Students og Roskilde Festival.

Deadlines

Deadline for tilmelding til konkurrencen er d. 20. marts 2020.
Deadline for aflevering af projektide er d. 15. maj 2020.
Præsentation af projekterne og udpegning af vinder sker d. 25. maj 2020. Det vindende team får adgang til at implementere løsningen på festivalen i ugen op til festivalen.

Tilmelding og spørgsmål

Spørgsmål kan sendes til specialkonsulent på DTU Bibliotek, Thomas Skov Jensen på tsko@dtu.dk

> Tilmelding via formularen