DTU Orbit

DTU Orbit lanceres i nyt design

DTU's platform til formidling af universitetets forskningsresultater til omverdenen, DTU Orbit, får ny brugergrænseflade i løbet af november 2019.

DTU Orbit får et mere moderne look med blandt andet visualiseringer af samarbejdsrelationer og bedre visning på mobile enheder, smartphones og tablets. DTU Orbits nye grænseflade er en standardgrænseflade og kommer derfor også til at ligne de andre danske universiteters tilsvarende løsninger.

Ændringer og mere på vej
Den nye standardløsning medfører mindre ændringer, blandt andet er det udelukkende nuværende ansattes profiler der vises. Tidligere ansattes publikationer, projekter etc. vises naturligvis fortsat.

I første omgang lancerer vi en version uden profilbilleder og CV’er.

Registrering af publikationer, aktiviteter og projekter ændres ikke
DTU Bibliotek står stadigvæk klar til at hjælpe forskere med registrering af deres publikationer. Der er således ingen ændringer i proceduren for upload eller registrering af publikationer, aktiviteter og projekter.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til den nye DTU Orbit-portal, er du velkommen til at sende dem til DTU Bibliotek på orbit@dtu.dk

PilDTU Orbit
PilDTU Findit