Roskilde Festival: Find og test 'smart technology' og vind billetter

- brug DTU Bibliotek som test-lab

DTU-studerende opfordres til at udvikle og teste teknologier, der kan tælle antallet af personer, som bevæger sig igennem festivalens porte.

Vinderprojektet får lejlighed til at implementere løsningen på årets Roskilde Festival og får samtidig adgangsbilletter til den udsolgte festival (max 6 deltagere i gruppen).

Så snart DTU Bibliotek genåbner bibliotekssalen i Lyngby, vil grupperne kunne teste deres ideer og teknologi i biblioteket, som er en del af DTU Smart Library. DTU Bibliotek finansierer gruppernes indkøb af det udstyr, der opsættes i biblioteket.

Deadlines

Deadline for tilmelding til konkurrencen er d. 12. maj 2021.
Deadline for aflevering af projektide er d. 7. juni 2021.
Præsentation af projekterne og udpegning af vinder sker i løbet at juni 2021. Det vindende team får adgang til at implementere løsningen på festivalen i ugen op til festivalen.

Tilmelding og spørgsmål

Spørgsmål kan sendes til specialkonsulent på DTU Bibliotek, Thomas Skov Jensen på tsko@dtu.dk

PilTilmelding via formularen

PilLæs mere