DTU Findit

Tag dit digitale bibliotek, DTU Findit, med på farten

DTU Findit på mobil og tablet

Viste du, at DTU Findit fungerer glimrende på dine mobile enheder – smartphone og tablet?

Uafhængigt af om du er på ferie i sommerhuset eller sidder i toget/bussen på vej til eller fra arbejde eller studierne, kan du bruge DTU Findit, dit digitale bibliotek.

Du kan søge efter litteratur, som du måske kender det, men du kan også arbejde med de personaliserede funktioner, som det kan være svært at finde tid til i dagligdagen. Du kan udvælge og gemme dine favorit artikler, så du ved, hvad du skal have læst. Du kan give artiklerne ”tags”, så du f.eks. har styr på, hvilken litteratur du skal læse til hvilke fag eller hvilket projekt.

Måske trænger dine ”alerts” til en oprydning? Hvad er der mon kommet af nye artikler på de søgninger, du har sat op? Nogen nye spændende resultater om COVID-19? Har din favorit forsker publiceret noget nyt?

DTU Findit
Med DTU-login søger du i over 175 millioner artikler, bøger/e-bøger, konferencebidrag, datasæt, specialer og afhandlinger, heriblandt publikationer og datasæt fra DTU. Du kan læse litteratur og anvende funktionaliteten i DTU Findit 24/7, også når du er på farten.

PilDTU Findit – findit.dtu.dk