DTU Findit

My content - dit eget bibliotek i DTU Findit

My content

Under ”My content” til højre for dit søgeresultat i DTU Findit finder du nu en samlet adgang til dit personlige bibliotek. Her finder du en oversigt over dine bestillinger, publikationer du har gemt og/eller tagget, dine gemte søgninger og søgninger, hvor du har valgt at få et feed af søgeresultaterne, samt de tidsskrift-feeds, du har valgt.

DTU Findit

Tags - hold styr på dine referencer

Med tags-funktionen i DTU Findit kan du "markere" og sortere dine referencer i DTU Findit. Du markerer de enkelte poster i din søgning med et tag ved at klik på det lille tag-ikon. Det tag du vælger, fx et emneord, en fagterm, en forfatter eller et projektnavn kan være en hjælp til at finde rundt i dine referencer.

Du kan også dele et tag med andre DTU Findit brugere og de kan så abonnere på disse tags. På den måde kan en forsknings- eller studiegruppe fx alle se den samme litteratursamling til et fælles forsknings- eller studieprojekt. Find disse abonnementer under "Feeds".