LEAP22

Invitation: LEAP22 - Spark din opgaveskrivning i gang

Torsdag d. 24. november, kl. 17.30-20.30

Alle studerende inviteres til at deltage i vores LEAP-aften i biblioteket i Lyngby: torsdag d. 24. november, kl. 17.30-20.30.

Sidder du med en opgave, bacheloropgave eller et speciale, der skal skrives? Så er en "Long Evening Against Procrastination" (LEAP) på biblioteket den perfekte lejlighed til at sparke din opgaveskrivning rigtigt i gang.

Til LEAP22 får du:

• Sparring fra DTU Bibliotek
    Få sparring på din informationssøgning, referencehåndtering, opgaveopsætning - og ophavsret. Få hjælp med fx Mendeley, Overleaf, LaTeX, ...
  • Erfaringsudveksling
    Dele erfaringer (og frustrationer!) med andre DTU-studerende, der heller ikke laver andet end at skrive opgave

• Pizza
    Få gratis pizza, kaffe/te og snacks, hvis du er en af de første 40 tilmeldte deltagere

• Lykkehjul og præmier
    Besøge Instagram-lykkehjulet og vind præmier (bla. gavekort til S-huset)

• XR
    Prøv vores XR-udstyr - for sjov eller til en opgave

• Brætspil