DTU Bibliotek i Lyngby og Ballerup er fortsat lukket

– find det du søger i online biblioteket DTU Findit

DTU Bibliotek følger DTU’s retningslinjer og holder derfor fortsat bibliotekssalene i Lyngby og Ballerup lukket.

Derfor er der også fortsat lukket for lån af trykte materialer såsom bøger og artikler. Har du en ordre, som vi ikke kan levere, annulleres denne og vi beder dig om at genbestille materialet, når DTU Bibliotek åbner igen.

Har du modtaget hjemkaldelser, beder vi dig om at aflevere bøgerne hurtigst muligt, når biblioteket åbner igen. Bøgerne kan også afleveres i postkassen ved indgangen til biblioteket i Lyngby. Alle gebyrer er sat i bero. Vi kontakter dig vedrørende bøger til afhentning, når biblioteket åbner igen.

Desværre ved vi ikke endnu, hvornår en genåbning vil finde sted, men du kan løbende holde dig opdateret på bibliotekets status via DTU Inside, www.bibliotek.dtu.dk og www.facebook/dtubibliotek

Og husk, DTU Findit har altid åbent: https://findit.dtu.dk

Hvisdu har brug for onlinesupport til vores systemer, services eller i forbindelse med en litteratursøgning, så er vi klar på enten Zoom, Teams eller Skype.

Send meget gerne dine spørgsmål eller ønsker om onlinesupport til bibliotek@dtu.dk
– vi sidder klar ved taster og webcam kl. 09.00-16.00 mandag-fredag.