DTU Bibliotek

DTU Bibliotek, Lyngby, åbner igen mandag d. 30. oktober 2017

For at få det hele med er vi nødt til at udsætte åbningen af biblioteket i Lyngby

For at biblioteket til stadighed kan huse flere personer samtidig med, at lyd- og lysforhold er optimale for et godt studiemiljø, er vi nødt til at forbedre akustikken i bibliotekets åbne rum. Dette betyder et omfattende ekstraarbejde, der forsinker åbningen af biblioteket.

Entreprenøren og CAS beklager meget, at de må udskyde afleveringen, men, som de skriver, "Vi er dog ikke i tvivl om, at dette er en tvingende nødvendig justering, som er med til at sikre og højne kvaliteten af de fysiske rammer på biblioteket."

DTU Bibliotek beklager naturligvis også, at vi må udsætte åbningen, men ser frem til sammen med jer at indtage det forbedrede bibliotek - ikke kun lyd og lys, men også indeklima i øvrigt og sikkerhed er forbedret.

PilLæs mere