Bibliotekar

Problemer med at finde den rette bog eller artikel, driller referencerne, leder du efter et bestemt patent eller en standard - eller?

Vores bibliotekarer er klar til at hjælpe

I Ballerup kan du nu træffe en bibliotekar ved Biblioteksservice tirsdage og torsdage mellem kl. 11.00 og 13.00, mens du kan tilkalde en bibliotekar i hele tidsrummet kl. 9.00-15.30 disse to ugedage.

I Lyngby, i minibiblioteket, kan du få hjælp fra en bibliotekar i hele åbningstiden dvs. alle hverdage mellem kl. 10.00 og kl. 16.00. Spørg ved Biblioteksservice, så ringer de efter en bibliotekar.

Ring eller mail
Du er i øvrigt altid velkommen til at ringe 45 25 52 50 mellem kl. 9.00 og 16.00. Men er det ikke absolut akut, er det ofte bedst at sende en mail. Giv gerne så mange oplysninger som muligt. Med informationerne på skrift kan vi bedre i ro og mag finde det rette svar til dig, evt. via yderligere mail-dialog: bibliotek@dtu.dk

Book en bibliotekar
Har du brug for en mere systematisk introduktion til informationssøgning, kan du booke en aftale med en bibliotekar - i Ballerup kan du lave en aftale tirsdage eller torsdage, mellem kl. 10.00 og 14.00, i Lyngby alle hverdage mellem kl. 10.00 og 14.00.
PilBook en bibliotekar