UMV-statistik

Ny indgang til publikationsstatistikken

DTU Research Output Statistics

DTU Bibliotek lancerer et nyt site til publikationsstatistik, DTU Research Output Statistics. Sitet erstatter den statistik, der tidligere lå i DTU Orbit.

Statistikken er nu integreret i DTU Findit og er designet til at monitorere og dokumentere bibliotekets input til den årlige UMV-statistik.

Helt som tidligere bygger tallene på antallet af publikationer, som er registreret i DTU Orbit, dvs. publikationer, som kan henføres til DTU.

Bemærk, at statistikken opdateres hver anden uge.

Hvor?
Log ind i DTU Findit, findit.dtu.dk, og vælg Statistics i dropdown menuen ved din profil øverst til højre.

DTU Findit Menu

Hvordan finder jeg statistikken for mit institut/min sektion?
For at se tallene for et givent institut eller en sektion skal du vælge dropdown menuen ved siden af “Technical University of Denmark”. Du kan nu enten søge på institut/sektion eller du kan udfolde organisationsstrukturen på institutniveau vha. pilene til venstre.

Kontakt

Hvis I har nogen spørgsmål, er I velkomne til at sende dem til DTU Bibliotek på orbit@dtu.dk