El_arbejde

Lukket i Lyngby 3.-4. februar 2018

DTU Bibliotek i Lyngby holder helt lukket i weekenden d. 3.-4. februar; dvs. ingen 24/7-adgang med kort heller.

Som forberedelse til at udvide kapaciteten med 400 nye strømstik fordelt på de tre etager er vi nødt til at få mere strøm ind i biblioteket. Det kræver en større indsats fra vores elektriker, og arbejdet går bl.a. ud over den aktuelle strømforsyning til biblioteket; lyset er slukket. Vi har derfor placeret opgaven i weekenden, hvor vi så holder helt lukket.

Vi lukker fredag. d. 3. februar, kl. 22.00 og åbner igen mandag d. 5. februar, kl. 8.00.

Vi beklager naturligvis, men er glade for, at vi inden semesteret er omme kan opfylde jeres mangeårige ønske om mere strøm i biblioteket. El-arbejdet ventes afsluttet før sommerferien.

PS Der installeres rigtige el-stik - ikke som på foto.