Virtual reality - foto: Colourbox

Lån et 360-graders kamera og lav dine egne virtual reality-optagelser

DTU Bibliotek tilbyder ny service, hvor du kan låne Samsungs Gear 360 kamera, og optage dine egne 360-graders videoer.

Brug videooptagelser til din pitch, i studierelaterede projekter, i din undervisning eller gå på opdagelse og skab en video med netop det indhold, du brænder for.

I DTU Biblioteks Post-production-studie kan du redigere dine 360-graders videoer på både pc og Mac. Vi tilbyder redigeringsprogrammer af forskellig sværhedsgrad, så alle kan være med.

Til sættet hører også Samsungs VR-brille og en Samsung Galaxy S7 Edge smartphone, som du kan bruge i sammenhæng med kameraet.

Udover at skabe dine egne 360-graders videoer, kan du også gå på opdagelse i virtual reality-verdenen. Se hvad andre har skabt, og blive inspireret til at skabe dit eget mesterværk.

Du låner udstyret ved Biblioteksservice mod forevisning af studie- eller DTU-medarbejderkort og du kan låne det i op til tre dage i træk.

Brugen af 360-graders kamera indgår i efterårets workshops.