Mendeley

DTU opgraderer til Mendeley Institutional Edition

Efter et år med pilot-adgang til Mendeley Premium har DTU Bibliotek nu ændret aftalen, så DTU-ansatte og -studerende har adgang til Mendeley Institutional Edition - med de samme privilegier

Mendeley er et referenceværktøj, som giver dig mulighed for at ordne, annotere og organisere din forskning og dine referencer. Du kan også benytte værktøjet til dine samarbejdsrelationer, og du introduceres løbende for den nyeste forskning inden for dit felt.

Mendeley Institutional Edition
Nye DTU-brugere kan registrere sig gratis med deres DTU e-mailadresse og få adgang til den udvidede Mendeley Institutional Edition.
DTU-brugere, der allerede bruger Mendeley, kan gratis opgradere deres Mendeley Basic-konto.
DTU-brugere, der bruger Mendeley Premium (tilbuddet fra pilotprojektet), opfordres til at opgradere til Mendeley Institutional Edition således, at alle fra DTU bliver en del af samme overordnede Mendeley-gruppe.
Det letter vores direkte kommunikation til brugerne og giver biblioteket bedre mulighed for at følge statistikken i brugen af Mendeley.

Mendeley Premium-brugere bevarer de samme privilegier ved at gå over til Mendeley Institutional Edition.

Mendeley Institutional Edition har følgende fordele i forhold til Basic:

• Mere lagerplads (5 GB mod 2 GB i Basic)
  • Mulighed for at lave private grupper med op til 25 samarbejdspartnere (mod 3 i Basic)
  • Ubegrænset antal private grupper (mod kun 1 i Basic)

PilFind mere information om, opgrader til eller opret din Mendeley konto