Libqual

Hvad synes ansatte og studerende om DTU Bibliotek?

DTU Bibliotek opfordrer i disse dage DTU-ansatte og -studerende til at deltage i en brugerundersøgelse.

Biblioteket har fået mulighed for at invitere universitetets ansatte og studerende til at deltage i en international brugerundersøgelse, LibQUAL, som bedømmer biblioteket og dets services.

Undersøgelsen består af 20 korte vurderinger af serviceniveauet, og besvarelsen er naturligvis anonym.

Da spørgeskemaet er en del af en international undersøgelse, foreligger skemaet kun på engelsk, og spørgsmålene er ikke formuleret specifikt i forhold til DTU Biblioteks services. Til gengæld giver den mulighed for at benchmarke biblioteket i forhold til andre universitetsbiblioteker i ind- og udland.

Undersøgelsens resultat vil indgå i det løbende arbejde med at forbedre bibliotekets services. Resultaterne og konklusionerne vil blive delt på såvel DTU Portalen som på bibliotekets hjemmeside, når de foreligger.

Spørgsmål til undersøgelsen, kan sendes til projektleder Peter Hald via bibliotek@dtu.dk.

PilOm undersøgelsen, samt link på DTU Portalen [DTU login]

PilMere om LibQUAL